Hangi mahalle esnafında servis elemanı kalmış ki buradan ürün satıp yollasın en son sokağın köşedeki bakkal kapatıyordu hayırdır dedim. İnsanlıktan çıktım abi sabah 7 de ac akşam 11 de kapa evdekilerin yüzünü unuttum 5 dakika kapıyı kitleyip içerde tuvalete gitsem 1 müşteri kaçar da 5₺ cirodan olur muyum kokusuyla yaşıyorum dedi.