Arkadaşlar Merhaba,
Bir iç giyim mağazası açmaya karar verdim. Piyasada çok fazla xml mağduru insan var. Bende stok tutarak bu işe gireyim dedim. Sermayem çok fazla çeşit için yeterli gelmedi. Ürünü direk imalatçıdan alacağım. Fakat işin içine renk çeşidi, beden ve ürün türü girince haliyle oldukça yüksek bir meblağ çıktı ortaya. Bende sadece 1 veya 2 çeşit ile ürün çekmeye başlayayım sermaye biriktikçe çeşidi arttırırım diye düşündüm.
Bu duruma istinaden sizce hangi kategorilerde ürün çekmeliyim?
Çeyizlik Takım (6'lı ve 3'lü)
Fantezi Giyim
Gecelik & Sabahlık
Sütyen Takım
Jartiyer Takım
Kostüm
Çorap
Bir diğer husus ise acaba xml ile toptancı aracılığı ile ürün satışını birde ben mi denesem diyorum ne diyorsunuz?
Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.