EmAy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

xrdp kurulumunu arastirmanizi tavsiye ederim.

İyi akşamlar...
tavsiye için teşekkürler hocam kuramadım kurduysamda çalıştıramadım