Programı sunucuda çalıştırdığım için bunu düşünmemiştim. Öneriniz için çok teşekkür ederim.
Bir hesap açtıktan sonra belli süre bekleme ve bu sırada bir uygulamayı tetikleme olabilir.
Başka bir hesap açma botunca modeme reset attırıyordum bekleme süresinde