Programı sunucuda çalıştırdığım için bunu düşünmemiştim. Öneriniz için çok teşekkür ederim.
reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir hesap açtıktan sonra belli süre bekleme ve bu sırada bir uygulamayı tetikleme olabilir.
Başka bir hesap açma botunca modeme reset attırıyordum bekleme süresinde