ben sadece çalışanların sgk prim borcunu ödüyorum kendi bağkurumu ödemiyorum.
haciz falan gelmedi. haciz gelince de tüm borca bloke koyulmuyor borcun %10'luk kısmı gibi bir kuralı var.
bu arada şirketi 2016'nın başında kurmuştum fakat kurduğum zaman SGK'lı çalışan olduğum için o günleri sildirdim.
sağlık hizmeti içinse; ailemi komple özel sağlık sigortası yaptırdım. zaten devlet hastanesini kullanmıyor/kullanamıyoruz. özel sağlık sigortası ilaçları da fazlasıyla karşılıyor. SGK'dan daha iyi aylık 10-15K arası bir miktar öderseniz SGK'dan daha ucuza geliyor.