XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok eskilerden gerçekleştirmiştim hocam malum artık pek kullanan yok 1.5'i ama mantık olarak aynı çalışan dosya varmı bilemiyorum akşam üstü bi bakarım kurar test ederim
Teşekkür ederim hocam, umarım sağlıklı çalışan bir döküman vardır.

Evet eskisi gibi aktif oyuncu yok biz de 5-10 arkadaş beraber vakit geçirmek amaçlı bir serverde oynayalım istedik. Kurulumda kullanılacak dosya/dökümanları nereden çekeceğim bilmiyorum açıkcası.
Sistem yine amxmodx mi oluyor onu dahi bilmiyorum cs 1.5 i en son küçükken internet kafede oynamıştım