ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi arayüzü peki ? bir kaç arayüz bulunuyor en iyisi sizce hangisi
02 göze çok hoş geldi benimde fakat 02 tercih etmezsen 05 diyebilirim .