ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi arayüzü peki ? bir kaç arayüz bulunuyor en iyisi sizce hangisi
sonradan düzenledim hocam alıntıladığınızda da gözüküyor 07 olan