tavsiye etmem.
hele ki fırında pişen ürün bayatlar doğru sekilde paketlenmez veya saklanmaz ise bozulur tüketici şikayet eder
üretim izni alarak parti no lot no besin değerleri vs
tamamı doğru olmalı üretim prosesleri sıkı takip edilmeli ambalajın bile direk gıda ile temas etmeye uygun olmalı.
bir kaç konuda uzunca yazmıştım forumda cezası tatmin edicidir