Merhaba, Arkadaşlar Değerli R10 Kullanıcılarından Öneri aşağıdaki domaini nasıl değerlendirebilirim önerileriniz varmıdır acaba ? veya elinde projesi vardır domain yoktur şunu kurarsan böyle olur diye fikir vermenizi rica ediyorum

hesaptakibi (COM)