Aöf kaydimiz varsa direkt 2. Universite olarak geçiş yapabiliyorsak muhteşem. Onun haricinde normal alım yapıyorsa sınava girip tercih edeceğim. O olmazsa uzaktan eğitim yazacağım ama açık varsa çok daha iyi olur benim için.
En iyisi üniversiteyi arayıp sormak bir de öyle öğreneyim.
Açiktan okuyan bulamiyoruz resmen gizemli bir yer ahaha

herkese cevaplari için çook teşekkürler.