Marka olarak Viko ve schneider'den şaşmamanızı tavsiye ederim
Edit1 ; S-Link markasına bakmanız bile hata tahtakaleden çıkmış bir markadır ,bazı ürünleri kaliteli olsa da kesinlikle güvenilmemesi gereken bir marka (elektrik konusunda.)
Edit2 ; Görüntü olarak sizi tatmin etmeyebilir fakat kalite olarak piyasada eşini bulamayacağınız ürünlerdir.
1 ;
http://bit.ly/36kg5Ha
2 ;
http://bit.ly/2NMR1C6
3 ; çıkış aldığınız prizin başına kesinlikle almanız gerekir ;
http://bit.ly/2NLMyzn
4; Satın alma rehberi ;
https://images.hepsiburada.net/asset...%20Rehberi.pdf
edit3 ; Ümraniye'de Bilgisayar ve Elektronik üzerine bir dükkanımız var müşterilerimize önerdiğimiz ürünler bunlardır , bu tarz ağır elektrik gücü isteyen işlerde kullanabileceğiniz en iyi marka ya viko'dur ya da schneider elinize aldığınızda dahi kalitesini anlayabilirsiniz.