Marka olarak Viko ve schneider'den şaşmamanızı tavsiye ederim

Edit1 ; S-Link markasına bakmanız bile hata tahtakaleden çıkmış bir markadır ,bazı ürünleri kaliteli olsa da kesinlikle güvenilmemesi gereken bir marka (elektrik konusunda.)

Edit2 ; Görüntü olarak sizi tatmin etmeyebilir fakat kalite olarak piyasada eşini bulamayacağınız ürünlerdir.
1 ; http://bit.ly/36kg5Ha
2 ; http://bit.ly/2NMR1C6
3 ; çıkış aldığınız prizin başına kesinlikle almanız gerekir ; http://bit.ly/2NLMyzn
4; Satın alma rehberi ; https://images.hepsiburada.net/asset...%20Rehberi.pdf

edit3 ; Ümraniye'de Bilgisayar ve Elektronik üzerine bir dükkanımız var müşterilerimize önerdiğimiz ürünler bunlardır , bu tarz ağır elektrik gücü isteyen işlerde kullanabileceğiniz en iyi marka ya viko'dur ya da schneider elinize aldığınızda dahi kalitesini anlayabilirsiniz.