Arkadaşlar Ad Inserter eklentisinin pro sürümü kullanan varmıdır, kullansak sahte tıklamaların önüne geçemezmiyiz bir nebzede olsa. Adsense banlarının sebebi geçersiz tıklar ve geçersiz trafik