Olm unutuyorum başıma gelenleri ne güzel, geri hatırlatmasanıza arkadaş ya
Kurtuluşu yok hiç boş yere sağa sola kıvırmayın arkadaşlar.. Bir suç işlediniz (benim gibi) ve mecburen cezasını çekeceksiniz..
Sitenin hiti yok, reklam yok falan fistan hepsi boş işler..Kaç tane filmden telif hakkına girdiyseniz film başına 4 bin tl telif bedeli isterler, pazarlıkla falan yarı yarıya düşürülebiliyor
Benim durumum yok öğrenciyim,ölürüm biterim vs gibi kurtarma yöntemleri sadce istenen ücretin pazarlığı için veya taksite bağlanması için işinize yarar. Adam bi kere yakalamış sizi hayatta bırakmaz.
Ödemem bana ne bana ne !!! derseniz de ; dava açılır.Daha önce bir suça bulaşmamış iseniz cezanın açıklaması ertelenir ve denetimli serbestlik şeklinde 5 yıl bir suça bulaşmama (
dikkat ediniz hiçbir suça bulaşmama) şeklinde ceza uygulanır ki bu da yolda yürüken bile korkarak yürümenize neden olur.. Memuriyet veya devlet kurumunda herhangi bir işe girme konusunda karşınıza türlü sorunlar çıkmasına neden olabilir..