Geçen gün bir haber görmüştüm adamın biri karısını öldüresiye dövmüş. Kadının yüzü şişliklerle dolu mosmor olmuş. Adamı sorguya almışlar adam ben karımı seviyorum demiş ve serbest bırakmışlar.
Sen film sitesi açsan senin kapına kadar gelirler ifade için üstüne para cezası yersin. Neyse fazla konuşmayalım da sabah kapımızda polis olmasın.
Çok saçma ve alakasız bir kıyaslama yapıyorsunuz. Aradaki farkı göremiyorsunuz. Muhtemelen bir yapım şirketinin avukatları aracılığı ile işlem başlatılmış. Yoksa direkt olarak emniyet güçleri zaten bu olayla ilgilenmez.