grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuyu tenzih ederek, bazen bu tarz konuların sırf muhabbet olsun diye açıldığını düşünüyorum.
Son zamanlarda sıkça karşılaşmıyor muyuz?
Ruh hastasımııyım hocam