Memur neden uzak masaüstü kullansın

vpn servisleri engellenmedi ki ?
Kendimden örnek vereyim, şifrelerimi, datalarımı, programlarıma rahat erişim için. Her gittiğim yerde oturup kolaylıkla kullanıp iş takibimi kaydedip oturum kapatıp arkama bakmadan çıktığım için tercih ediyorum. Bunu şöyle düşün yanında çanta,disk,evrak taşımak yerine bunu tercih ediyorlar. Ayrıca neydiğü belirsiz güvensiz yerlerde neden banka işlemleri yapayım. Hem güvenlik hemde kullanım kolaylığı açısından işe yarıyor.İllagel nasıl yapılıyor diyorsanız onu bilmiyorum ama memur 5 tl openvpn alır aylık,oturduğu pc den unlimited interneti kullanıır