Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekiden olsa bu yorumunuza katılırdım. Ama şimdi durum öyle değil artık, resmi işleri için kullananlarda çok ve yaygınlaşıyor, muhasebeci den tutun memuruna kadar kullananlar var.
Memur neden uzak masaüstü kullansın vpn servisleri engellenmedi ki ?