Katılıyorum, sunuculara erişim için hetzner üzerindeki VPNi kullanıyorum bu esnada r10 a giriş yapamıyorum.
normal bilgisayarınızdan girebilirsiniz illegal bir islem yapmıyorsunuz sonuçta vps, vds gibi uzak sunuculardan genelde illegal iş yapanlar ip adresi gözükmesin diye girerler.