Merhabalar normalde bi yerden sipariş verdim daha önce verdiğimde 2 gün sonra geliyordu bu sefer cumartesi kargoya verdi acaba kargo pazar günü gidiyor mu yoksa şubedemi bekletiliyor yani pazartesimi alırım salı günümü? normalde 2 günde geliyor ordan daha öncede almıştım pazartesi almıştım çarşamba elimdeydi.
Aktarmalar arası araçlar cumartesi gecesi yola çıkar, ancak bulunduğunuz konum ve kargonun verildiği şehire göre değişiklik gösteriyor