Konu
Sizce başlamalı mıyım? | R10+
19-01-2020, 14:04:55
#2
Haydarbingol
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence kesinlikle kurmalısınız hergun degilde 2 günde 1 makale.girebilirsin getirisi çok yüksek olacaktır sana emeğinin karşılığını mutlaka alırsın hocam heleki severek yaparsan