hangi hastaneye giderseniz gidin, önce sizi bir psikiyatrist görür, tanınızı koyar ve sisteme işler. Daha sonra gerek görürse sizi psikoloğa yönlendirir. Psikilog size randevu verir.
yani hastaneye gittiniz diyelim ağır depresyon geçiriyorsanız kayıtlarınıza işlenir.