HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nefesini tut filmini çok beğenmiştim.
evet çok güzeldi benimde sevdiğim tarzda bir film.

Koleksiyoncu 1-2 , Bad Samaritan ' da ona yakın yapımlar tavsiye ederim.