Diyarbakır' da 2 mayıs 2012 de askerlik şubesine gittim. Tecilliydim. Tecili bozdurursam ne zaman askere gönderirsiniz beni dedim. Kimliğimi alıp kontrol ettiler. Ağustos 2012 de gidersin dediler. Çalışıyordum o zamanlar. Kafamdan bi hesap yaptım kendimce.
Sonra;
İyi tamam bozun tecili beni ağustosta askere gönderin dedim.
Sonra 1 saat bekledim. Biri gidiyor öbürü geliyor. Fısıldaşıyorlar. Ne yaptıklarına anlam veremedim..
Sonra bana dediler ki;
''sistemde hata varmış merkezde Ankara'da. Sen aslında tecilli değil asker kaçağısın.''
Elime verdiler sülüsü 3 gün sonrasına askerim..
Üstelik bu hatanın bedeli doğrultusunda 750 lira para cezası kestiler. Yaptım askerliği geldim.
5 sene parayı ödemedim. Bir sabah bi baktım devlet bütün banka hesaplarıma, kredi kartlarıma bloke koydurmuş. 750 tl borcu ödeyince açıldı hesaplarım..
devletin kestiği cezaya ne kadar itiraz edersen et, ne kadar ödemeyeceğim dersen de.. Bir gün gelir alır..