UnmoveD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 şubatta tutulan tutanak 5 şubatta sisteme girildiği için böyle bir borç çıkti. Yani hocam 5 şubat benim teslim olma günümdü artık nasıl bir giriş yapmışlarsa. Bende itiraz ettim gelen sonuç ise tutanağın bulunmamasından dolayı borcunuz silinmiştir😀
Haftaiçi bi karıştırayım ortalığı bakalım

BR Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi sizinki neyse, ben askerden geldim 6 ay kısa dönem askerlik yaptım, asker kaçağısın diye ceza geldi eve hala ödemedim duruyor. Tezkeremi de verdim ama silinmedi..
Seninki başlı başına komedi olmuş hocam peşini bırakmada icraya düşmesin

Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yoklama yaptırdınız mı daha önce? Tecilin olmasının önemi yok belli bir yaş sonrası boy kilo vb bilgilerinizi alıp yoklamaya katılmanız gerekiyor bende yüksek lisans yaparken 1. Sınıf sonrası bana enstitüden mail gelmişti, belki onu kaçırmışsınızdır, yoklamada gidiyorsunuz sağlık bilgileri kontrol ediliyor bitiyor
Lisans mezuniyetim sonrası 2016 da yaptırmıştım şubeye gidip. Diplomayı felan da götürmüştüm. 2016 dan beri uğramadım hocam askerlik şubesine e devletde problem de gözükmüyor aslında ama haftaiçi askerlik şubesinden detaylı öğrenirim artık

Teşekkürler hepinize