Valla adsensenin burada büyük bir eksiği var adsense böyle bir şeye zaten izin vermemeliydi otomatik olarak bir kişi 3 kere aynı sitede reklama tıklamışsa bi daha reklam göstermemeliydi üst üste tıklamasına izin vermesi çok saçma
dün bu eklentidwn bahsetmiştim benim bundan başka bildiğim bir şey yok lütfen kim ne biliyorsa paylaşsın
https://www.r10.net/pinterest/222032...protector.html