Konu
Antalyalı Arkadaşlar Bir El Atın :)
18-01-2020, 12:54:52
#18
Ogmios
ağustosta tamamen bıraktım antalyayı yalovaya döndüm. 5 yıl kaldım. Büyükşehir gerçekten çok zor. Ulaşım vs iyi ama mesafeler uzak. İş konusunda sıkıntı yaşamadım bazen özlüyorum antalya' yı. Ama cidden maddi durumun iyi iken yaşanacak şehir.