Klavyenin hangi işletim sistemlerini desteklediğine baktınızmı acaba ? Bazı klavyeler sadece windows destekli yazıyor kutusunda vs.
Hocam valla hiç dikkat etmemişim, ufak harflerle yazmışlar Windows diye. Ne yapacağız? portlayamam mı? hiç mi bir çaresi yok, o kadar para verdik ya