Merhaba, bende bir tane HP kablosuz klavye var. Dandik bir ürün değil, gayet de pahalı bir fiyata aldım. Kablosuz, kendi usb dongle'ı da var.
Velhasıl, cihazı windows haric hiçbir işletim sistemi görmüyor, mac, linux vs. görmüyor.
Daha doğrusu görüyor ama tuşları mı tanımıyor ne yapıyor anlamadım açıkcası.
Klavyede media tuşları var, ses aç kapa, parlaklık vs. onları tanıyor sadece, geri kalan hiçbir tuşu tanımıyor, hiçbiri işlem yapmıyor, sadece multim.tuşları çalışıyor.

Bu nedendir? nasıl çözerim acaba arkadaşlar?
yada nerelerde araştırmalıyım bunu?

Klavye kaliteli bir klavye ama çok bilinen bir model olmadığı için google'da hatayı aratınca hiçbir şey çıkmıyor bu modele dair.