Harun bey öncelikle çok geçmiş olsun. Elbette bu sektörün en büyük problemlerinden biri kesinti kimse istemez fakat bazen daha iyi bir alt yapı için bazende hiç olmayan senaryolarda kesintiler yaşanabiliyor. Bu sorunlar bu işin sancısıdır, sorunudur kimse kesinti olmasını istemez elbette. Tüm herkese daha sabırlı olmalarını ve yaşanacak sorunlarda @DHS; ekibinin yanında olmasını temenni ederim. Ben uzun yıllardır çalışıyorum sorunsuz buraya kadar geldik elbette bu günleri de atlatacağız.

Tüm @DHS; ekibine taşıma sürecinde kolaylıklar diliyorum.