6-7 Yıl oldu DHS ile birlikte çalışmaya başlayalı, sorun sayısı bir elin parmağını geçmez, şuan sunucular daha iyi bir veri merkezinde daha sağlam ellerde gördüğüm kadarıyla, sağlık problemlerinden bir takım gecikmelerin olması bu kadar süredir sorunsuz hizmet veren bir firma için tolere edilmesi gerekilen bir durum, elbette sitelerin kapalı kalmasının zararları var fakat bu sorundan sonra daha iyi bir hizmet daha güçlü barındırma hizmeti ile geliyorsa Harun bey, konuyu uzatmanın anlamı yok. Harun bey her zaman işinin başında ve işinin takipçisidir, yeni veri merkezi hayırlı olsun.