Bunları tek tek belge belge anlattık ama arkadaşların tepkisi beğenmiyorsan kullanma şeklinde oluyor. Google bizim gibi ülkelerde çalışanlara parayı eksik yatırıyor. Kazanç üzerinden değil ülkenin durumu üzerinden pay veriyor yüzde yüz eminim. Dün gece itibarıyla googleda 1 sitem kalmadı artık beğenmiyorsan kullanma lafı gecerli değil. Kullanmıyorum ama yine de bu yapılan haksızlık.