guttsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jarvee ve tailwind kullanımı için ingilizce udemy videosu çekerseniz anlaşılır bir aksanla burada değilse bile yabancı kanallardan talep gelir TR'da jarvee deseniz rapçi sanacak adam çoktur.
Hocam ingilizce video çekmek istemiyorum amacım türk arkadaşlara yardımcı olmak.

GencScout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program tam olarak ne işe yarıyor. Makul fiyata ben alırım
Proğram Repin, Autofollow gibi bir çok işlevi otomatik yapmamızı sağlıyor.

okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce deneme sürümünü test ettim, ama aktif kullanamadım.
Faydalı olabilir udemy üzerinden yapman daha avantajlı olur bana kalırsa.
Evet Udemy üzerinden çekmek bana da mantıklı geliyor , platform ile görüşeceğim.