geçmiş olsun , kız milleti böyle değil şans işi mesela ben de kızlardan ayrılıyorum kızlar da bana böyle uzun mesajlar atıyor , kişiliğe bağlı değiştirilemez yapacak bir şey yok herkes iyi insan olamaz kötü de olamaz
herkes öldürür sevdiğini ama herkes öldürdü diye ölmez.. demiş üstad