Söylenecek konuşulacak o kadar çok şey var ki, şu açılan konuya yazılan bazı yorumlara bakıyorum da şurada konuşulan sözler 15-20 yıl önce halk içinde filan söyleseydi kesinlikle linç edilirlerdi. Bugün en basiti, ülkede artan işsizlik oranına bakabilirsiniz. Nasıl bir fırlama yaptığını, özellikle Suriyeliler geldikten sonra artan işsizlik oranına bakmak lazım. Şu bir gerçek ki, bu ülkeye Suriyeli sokularak Türklerin refah standartlarında ki yaşamını bilerek yarı yarıya indirildi. Bugün Avrupa da vs Türkiye'de geçim kıyaslaması yapılıyor ve yüzüne bakmayacağımız ülkeler bile yaşam standardı olarak bizi geçiyorsa, bunun temeli bu ülkeye yaptığı işte ''ne verirsen olur abi'' diyen Suriyeli yüzündendir. Açık ve net konuşmak gerekirse, benim babam müteahhit ve biz inşaat işi yaparken, babam tercihini çoğunlukla Suriyeliden yana kullanıyordu. 100 kişi çalışıyorsa bunun 85'i Suriyeliydi! Seçimler Suriyeliden yana kullanılıyor ki, inşaat sektöründe bulunan her firma çoğunlukla Suriyeli işçi alıyor. Neden peki? Öyle bir algı yaratıldı ki, Türkler tembel, Türkler Suriyelilerin istediği paranın 2 katını istiyor. Suriyeliler Türklerden daha çalışkan vs vs. Ama bu algı doğru değil. Bu ülkede gerekirse 100 lira daha indirimli diye Suriyeli çalıştırılmaması gerekiyor. Bugün bu ülkede Suriyeli olmasa, işsizlik oranı düşer, işsiz kaldığı için kendini ve ailesini hırsızlık yapmak istemediği için aç kaldığı için siyanür ile ailesini katleden olmaz. Dün arkadaşlarımla kafeteryada oturuyorum. Televizyonda bir bayan gülümsedi. Yan masada ki yetişkin bir birey, ''o nasıl gülüş hay senin ağzına sokayım'' dedi. İnsanlar öyle bir hale geldi ki artık bırak sağı solunda ki insana salça olmayı artık televizyonda ki, insanların gülüşüne dahi tahammül edemiyorlar. Bakın çok ciddi söylüyorum ülke olarak buhran içerisindeyiz. Her gün şehit haberleri almaktan artık insanlar alışır hale geldiler. Bu en büyük sorundur. Gelecekte de bu ülkeye çok büyük zararı dokunur. Bu ülkede refah standartlarında yaşayanların yüzdesini arttırmak istemeyenler, SURİYELİLERİ GÖNDERMEYECEK! Buda böyle bilinsin.