Bende suriyelilere bayılmıyorum ama 3-5 kişinin suçunu bütün halka mal etmek doğru olmaz. Doğduğumuz yeri seçemeyiz ailemizi seçemeyiz. Yaptıklarını doğru bulmuyorum, devletin suriyeliler karşısında sergilediği tutumu desteklemiyorum ama artık ülkemizdeler birlikte yaşamayı öğrenmeliyiz ya da herkesi kendi toprağına geri yollamalıyız böyle saldırgan tavırlarla kimse bir şey elde edemez