gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazlasıyla açayım hocam. Sizler sürü psikilojisindesiniz sosyal medya veya çevreden etkilenerek aynı şeyleri yazıyorsunuz. Zamanında pkk ile olan çatışma dönemlerinden eski dönemden bahsediyorum bu arada... Pkk lıların içinde kürt var diye ankaradan sonrasını yak diyenlerle aynı familyasınız. Evet askerimiz şehit düşmüş olabilir bu çok üzücü ama buradaki 10 yaşındaki suriyelinin ne günahı var. Bir insana zorla vatanı savundurtamazsın. Orda askerimiz şehit düştü diye suçu ona atamazsın. Bakın pkk, daeş, ypg her ne örgüt olursa olsun evet içlerinde kürt var evet suriyelide var ama onlar hepsi piyon. Onlar hepsi ölüme gidecek kişiler başlarında devletler var israil var belkide amerika belkide almanya. Misal amerika terör örgütlerine destek çıkıyor hanginiz dedi amerikalılar ülkemizden gitsin diye ? Siz hep piyonlarla ilgilendiniz ve 1 yaralı parmak için 5 parmaklı eli kestiniz.
Ben çocuklarından bahsetmiyorum SOKAKTA BAŞI BOŞ GEZEN GENÇLERİNDEN BAHSEDİYORUM. Eli nargile tutan ama vatan korumaya gelince ülkemize kaçan bu insanlardan bahsediyorum. Çocuklar kadınlar ve yaşlılar baş tacı sorun yok. Bende bir kürd'üm. Anlatmak istediğimi anlamadınız.