Üst versiyonları çıktıkça alt versiyonlar güncelleme gelmez ve donmaya başlar.
bana 3 4 yıl yetse yeterlidir hocam zaten ben ilk defa iphone kullanacağım. 11 bin lira verdikten sonra 5 6 yıl sonra sizi dediğiniz telefonlara da güncelleme gelmeyecek sonuçta o na bakarsak.