ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mariano diye bir "p" opçu var yerine oynarsan yarın gel başla cimbomlu kardeşim 😂
ahahahaha keşke yürüyebilsemde yarın başlasam abi