YAPTIRMA KARDEŞİM o zaman..
Herkesin vakti kendine değerli. Adam saatine 150 TL istiyordur 4 saatlik iş için 600 TL ister. İşinize gelmiyor ise kabul etmezsiniz. Gidin freelancer sitesinde saatlik ne kadar çalışıyorlar bir bakın.
20$'dan altına çalışan freelancer yok 4 saatlik iş için 80$ ödersiniz oda 470 TL yapar. Yurt dışında en düşük fiyattan çalışan bu miktarı isteyince sorun yok TR'den birisi isteyince ağzınızı açıp gözünüzü yumuyorsunuz.
Burada freelancer çalışan insanların saatlik ücretini asgari ücrete göre hesaplayanlar vardı. Neymiş efendim asgari ücret saatlik 10TL ben sana saatlik 20TL veriyorum diyorlar.. Görende yol paramı, yemeğimi, sigortamı karşılıyor sanacak.
Bu kafadan çıkın artık insanlardan teklif alırsınız size uymuyorsa başkası ile görüşür veya işi kendiniz yaparsınız.
"2 form sadece veritabanına kaydettirilecek" diyip sonra "o gece uyumadım ve 4 saatte bitirdim" demeniz.. Bu iki cümleye söylenecek çok şey varda neyse...
Soyledikleriniz tamam da su kisimda kesinlikle yanlissiniz.Fiverrdaki adam saatligine 20 birim aliyor. 4 saatte 80 birim yapiyor. Burada saatligine 150 birim isteniyor. 4 saatte 600 birim yapiyor. Nasil karsilastirma yapilabilir bu sartlarda cok ilginc gercekten.
Tabiki eger pahali gelirse yaptirmasinlar haklisiniz