Merhaba arkadaşlar bazı insanlar var forumda mesela bir kategoriye gün içerisinde 3 - 4 konu açıyor hepsi farklı satış konuları bu serbest birşey mi örnek veriyorum 1 konuya 24 saatte bir yorum atabiliyoruzya konu açma limiti falan var mı çünkü ben satış yaparken genelde sattıgım herşeyi tek konuda topluyorum en azından etik bir hareket olduğunu düşünmüyorum bu konunun