OpenLitespeed'i 1 yıldır falan kullanıyorum, gelişmesine yakından tanıklık ettim. Ancak OpenLitespeed'in bir panelle kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum, herhangi bir panel olmadan çok daha stabil ve hızlı.
Selam, tek web site için openlitespeed kuruyorum dün geceden beri altından kalkamıyorum. Herşeyi yaptım kurdum script install oldu başarılı birşekilde bu seferde 404' de düşüyor

Tam anlamıyla htaccess ayaları ve kurulum için yarımcı olabilirmisiniz?