LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol dostum fikrin için, Türkiye'de herhangi bir şekilde loglanmak istemiyorum.
Anladım... BTCyi şimdi kullandım kullanmasaydım işlem yapardık, bulursun şimdi birini