Baştan söyleyeyim, R10'da ticaret yapmıyorum, bu nedenle kendine yol yapıyor gibi gereksiz yorumlar yapmayın.

Kişinin tecrübe durumunu bilmeden teklife şaka demenizi doğru bulmuyorum.

Kişinin saatlik ücreti sizin bütçenize uymuyor olabilir.

Herkesin kendi emeği için biçtiği saat ücreti farklıdır, öğrenci/ yeni mezun biri saati 5-10 TL'den çalışıp, hem haçlık çıkartıp hemde iş tecrübesi edinmeye çalışıyor olabilir.

Bu işe yıllarını vermiş, belki 10-15 yıldır sektörün içinde olan birinin bırakın iş yapmasını sadece 1 saatlik danışmanlık için bile 1000 TL istemesi çok normal.
Fiyat verilirken, işin ağırlığına göre değil, işi yapmak için harcanacak süre x kişinin kendisine belirlediği saat ücreti olarak değerlendirilir.

R10'da ki sorun, iş verdiğini/kendini veli nimet sanan üyelerin tecrübesiz kişiler ile işin ehli kişileri bir tutması.

Bu nedenle de işi gerçekten bilen bu işlere hayatını adamış kişilerin büyük kısmı r10'da sadece hobi amaçlı takılıyor, sonra da iş verenler konu açıyor, "adam gibi iş yapacak yok mu arkadaş", "yarım iş yaptı", vs...

Adam gibi iş yapacak kişiler var, sende o adamın emeğinin karşılığını verecek para var mı? arkadaş...