Eğer iş basit ise 4 saat sürmez,
eğer 4 saat sürüyorsa sen kod yazmayı ya bilmiyorsundur, ya da bildigini sanıyorsundur.
Ya da "o kadar basit degildir."

en uyuz olduğum laftır şu "basit" lafı.
adam 15 yıl kod yazar, sizin 3 günde yapamayacağınız şeyi o 15 dakikada yapar.
"aaa basitmiş " olur . E peki kardeşim o aradaki 15 yıl ne oldu ?

Sadece günü kurtarmak için 100 300 liraya kod yazan arkadaşların, yarın ofis, ev, sigorta, vergi konuları ile başbaşa kaldıklarında isteyecekleri rakkamları görmek isterim.

Ha bu arada not olarak da belirteyim

"Hiç bir iş sanıldığı kadar basit degildir, basitse iş degildir"