ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 alanlık form olsun sana 10 saat, en üst segmentten yazıyorum. ne kadara yaparsın ? mesela benim talebim max 300 olur. sen 5000 falan mı düşünüyorsun asfhljklşssdf
Siz yanlış anlıyorsunuz sanırım, 2 formun veritabanına kaydından bahsedip 4 saat sürmesi farklı algılatıyor.
Ücret ile ilgili hiç bir fikrimi beyan etmemişken mesajıma yaklaşımınız tuhaf.
Neyse kalın sağlıkça.

verdiğiniz "Al Sana 10 Saat" içinde teşekkür ederim.