Öncelikle yeni veri merkeziniz hayırlı uğurlu olsun, lakin böyle plansız çalışma hiç hoş olmadı. Hafta sonu falan mı yapsaydınız keşke? Yıllardır buradayım ben de ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Harun Beyin ne kadar ilgili birisi olduğunu bildiğim için soğuk kanlı bir şekilde bekliyorum mail&site kullanamayan müşterilerimi de bekletiyorum. Umarız sonrasında tekrar böyle bir durumla karşılaşmayız.