Pixelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem piyasayı bu kadar biliyorsunuz konuyu açarken yapılacak işlemi yazarken bütçeyi de belirtseydiniz ona göre teklifler gelirdi. Kaldı ki sizin kafanızda ki fiyatın bu işin karşılığı olduğunu kim söylüyor?
Kendini beğenmiş, dünyanın en iyisi benimciler gelmiş Yumurta yediğiniz zaman 200 TL ödemeyi göze alarak mı gidiyorsunuz yoksa 10 tl verir çıkarım mı diye düşünüyorsunuz ? Kafalar pırıl pırıl hahahahah



emrah24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle katılıyorum.

bana "2 form sadece veritabanına kaydettirilecek" denildiğinde en fazla 20-25 dk'lık iş diye algılarım.
50 alanlık form olsun sana 10 saat, en üst segmentten yazıyorum. ne kadara yaparsın ? mesela benim talebim max 300 olur. sen 5000 falan mı düşünüyorsun asfhljklşssdf