Bizde de benzer durum var, 3 kardeş varsa şuan lafı mı olur şu bu derler. Resmiyet yoksa hiçbirşey olmaz.

1 dönüm toprak vardır üzerinize alırsınız. Üzerine 10 katlı bina dikersiniz. Yarın bir kardeşin kafası atar gider 5 sene sonra davasını açar, 10 katlı binaya ortak olur.

Resmi olarak rıza almadan bir çivi çakmayın, maddi ve manevi bitersiniz. Resmi rıza veren olmazsa üzerinize almayın boşa masraf etmeyin.