Yalnız ileride neler olur bilinmez. Bila bedel devir olacaksa bütün kardeşler noterde bir taahhütname imzalasınız iyi olur. Yarın ben bu evi istememişim o evi istemiştim diye tantana çıkar dava açılırsa sıkıntı olur. Size gerçek bir hikaye anlatayım. Yıllar önce (40-50 sene misal) doğu illerimizin birinde baba vefat etmeden mallarını bölüştürür. Büyük abi ki babadan sonra onun sözü geçer. Şehir merkezindeki bir evi üstüne alır kardeşine de Ümraniyeden bir arsayı (arsa deyince öyle 200-300 mk değil yani birkaç dönüm var ve o zamanlar lafın gelişi dutluk yani dağın başı ümraniye o zaman itin öldüğü yer kimse yüzüne bakmaz) verdirir. Seneler geçer Ümraniyedeki arsa yıllar sonra tirilyon eder hale gelir. Doğu ilindeki şehir merkezindeki ev ise para etmez. Büyük abi kendi vermemiş gibi Ümraniyedeki arsada benim de hakkım var diye kardeşine tatava yapar ve yarısını alır.
Mükemmel bir örnekleme oldu hocam çok çok haklısınız. Dikkate alacağım.
Hisse devri oluyor galiba ama tapu olunca şuan %3 idi ama %4 oldu galiba tekrar.
Ama arkadaşların dediği gibi, xxxx kardeş varsa hepsinin rızası olsun ilerde olmaz demeyin, olur, sorun çıkar.
Anladım hocam çok teşekkür ederim, dikkate alacağım.